وقتی کادومو دیدم اصلا هیچ واکنشی نمیتونستم نشون بدم...اصلا چی داشتم ک بگم....
تو بهترین و باهوش ترین و خلاق ترین و جیگیلی ویگیلی ترین عشق دنیایی...
پ.ن1:منم امروز کل وبلاگو خوندم واقعا سرمو باید بکوبم ب دیوار...همش معذرت خواهی بابت بداخلاقی بود:|
پ.ن2:بالاخره گفتماااا
پ.ن3:امیدواررم ایده کادوتو بتونم اجرا کنم...هرجور شده انجامش میدم!
پ.ن4تو شیرین ترین و گوگولی ترین و مهربون ترین سورپرایز کننده دنیایی!
پ.ن5:پشماااام فک کردم پرید....ولی مونده خداروشکر!!!
HBD...ما را در سایت HBD دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 102