تو جمله 30 اردیبهشت پرسیده بودی اردیبهشت ماه خوبی بود یانه
نه...اردیبهشت ماه خوبی نبود ماه فوق العاده ای بووووود...ماه ک چ عرض کنم بهشتی بود برای خودش....
اردیبهشت به شاعرانه ترین و عاشقانه ترین نحوی که تو شعرا بیانش میکنن برا من گذشت به هزار و یک دلیل که هزار و یک دلیلش بر میگرده به تو:)
اولش جمله های قشنگت که کلا دلمو آب کرده بود روز ب روزش![]()
دوم نمایشگاهی که باهم رفتیم و ایشالا سالگرد 100امیشو بگیریم![]()
کاشکی این اردیبهشتا هی بیشتر و بیشتر بشه
کاش دنیا بهمون فرصت بده
خدایا.... خدای عزیز من و این مرد زندگیم لطفا مثل همیشه پشتمون باش و کمکمون کن![]()
#تقریبا_دو_روز_تاخیر
#ادیبهشت
#عشق
#ماه_عشق![]()
HBD...
ما را در سایت HBD دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 115