اردیبهشت ماه خوبی بود یانه

خرید بک لینک

تو جمله 30 اردیبهشت پرسیده بودی اردیبهشت ماه خوبی بود یانه

نه...اردیبهشت ماه خوبی نبود ماه فوق العاده ای بووووود...ماه ک چ عرض کنم بهشتی بود برای خودش....

اردیبهشت به شاعرانه ترین و عاشقانه ترین نحوی که تو شعرا بیانش میکنن برا من گذشت به هزار و یک دلیل که هزار و یک دلیلش بر میگرده به تو:)

اولش جمله های قشنگت که کلا دلمو آب کرده بود روز ب روزش

دوم نمایشگاهی که باهم رفتیم و ایشالا سالگرد 100امیشو بگیریم

کاشکی این اردیبهشتا هی بیشتر و بیشتر بشه

کاش دنیا بهمون فرصت بده

خدایا.... خدای عزیز من و این مرد زندگیم لطفا مثل همیشه پشتمون باش و کمکمون کن

#تقریبا_دو_روز_تاخیر

#ادیبهشت

#عشق

#ماه_عشق

HBD...

ما را در سایت HBD دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 115 تاريخ: جمعه 10 خرداد 1398 ساعت: 14:34

صفحه بندی