اول بگم چ شانسی آوردم رمز وبلاگو یادم بود
و اینکههههههه به بههه داریم به سالگرد نزدیک میشیمو ..........
یوهووووو سورپرایز اعلام وجود وبلاگ....
و اینکه خیلی استرس دارممم
نمیدونمم برا چی
خیلی ذوق دارم برا سالگردمون
کادوی تولدم بهترین کادوم بود...مرسی واقعا عزیزدلممم....
یادت نره ک خیلی خیلی دوست دارممممم
پ.ن1:کادوی تولدمو 1 میلیون بار دیدم
پ.ن2:رمز: شماره دانشجوییت

ما را در سایت HBD دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 116