
احتمال زیاد اینجا رو به کل یادت رفته باشه ولی من خوب یادمه... قلبم خیلییییی درد میکنه از کارایی که داری باهام میکنی....من کاملا ناامیدم ازت...بعد ابن همه سال...بعد این همه مدت... نمیتونم بهت اعتماد کنم...و ازین حس خودم ترجیح میدم بیفتم بمیرم...لعنتی خیلی بدی خیلی چطوری اینکارارو باهام میکنی اخه وای که یجوری ازت عصبانیم ک بند بند وجودم داره میلرزهازت بدم میاد تنها ازین حس عذاب وجدانی ک الان دارمم بدم میاد ازت واقعا بدم میاد ک نا این حد اذبتم میکنی متنفرممم ازین رفتارا و کاراتحالم ازین زندگی گه به...
ادامه مطلب